Nezavisni.hr: Recenzija filma “Sve najbolje”

Snježana Tribuson režiserka koja je izgradila svoje ime u filmskoj industriji ostvarenjima poput „Ne dao Bog većeg zla” i „Tri muškarca Melite Zganjer” otvorila je 63 Pula Film Festival svojm najnovijim božičnim filmom te uspjela da nahrani publiku svojim humorom.

Film „Sve najbolje” prati nesretno zaljubljenu gospođu Vericu (Ksenija Marinkovic) koju blagdanski duh preuzima pod svoje. Redateljka formira ovu priču slojevito i detaljno. U osnovi filma imamo klasičnu romantičnu komediju koja prati nekoliko ljubavnih priča u kratkom vremenskom periodu te njihov put od kritično loše tačke na početku prema nekom sretnom kraju. Redateljka Tribuson na ovaj koncept potom implementira blagdanski duh te koristeći se čarolijom praznične atmosfere formira fantastički svijet oko likova. Toplija kolor paleta, namjerno pretjerivanje kako u radnji filma tako i u samom glumačkom izražaju, sve to pridonosi na božičnoj atmosferi komedije. Na ovo sve oblikuje se i narativni tok radnje tako da prati operu Don Giovanni, što čini ovaj film još većom prazničnom poslasticom.

Realizacija na svakom od navedenih nivoa je kvalitetno odrađena. Likovi istinski pripadaju jednoj romantičnoj komediji, nisu tromi, monotoni niti pretjerano predvidljivi. Sporednih likova je taman toliko da sklope sklad bez da ostanu nerazvijeni ili pak da dominiraju filmom. Elementi fantazije su pametno posloženi, korišteni kako bi dodatno naglasili atmosferu bez da pretjerano odvode pozornost gledatelja. Glazbena rješenja nisu baš najsretnije odrađena, te iako odlomci iz odgovaraju prirodnom toku radnje filma, na momente mogu biti predugi, blago neuravnoteženi pa čak i dosadni. Ipak dosta hrabar početak filma dramskim monologom pokazuje koliko dobro ovi odlomci mogu funkcionirati.

Film „Sve najbolje” je zasigurno predivno novo ostvarenje u hrvatskoj kinematografiji, komedija za sve generacije u kojoj svako može poznati sebe ili ljude kojima je okružen. Božični duh filma i univerzalna komedija koja dodatno zaslađuje praznični duh svakako je nešto što se ne bi trebalo propustiti.